خداحافظی کریس والاس (Chris Wallace)

کریس والاس (Chris Wallace) مجری خوش‌نام شبکه‌ی فاکس نیوز (Fox News) است که پس از ۱۸ سال فعالیت بی‌نقص و بسیار عالی‌اش به عنوان حرفه‌ای‌ترین مجری این شبکه، همه را غافلگیر کرد. او در آخرین برنامه‌اش گفت: “پس از ۱۸ سال، این آخرین برنامه‌ی یکشبنه‌های من در فاکس نیوز است! این آخرین برنامه‌ی من است و من این خبر را با اندوهی واقعی اعلام می‌کنم.”

خداحافظی کریس والاس بعد از ۱۸ سال کار و ماجراجویی در سن ۷۴ سالگی!

به نظر می‌رسد که والاس قصد دارد به شبکه‌ی استریم CNN، یعنی بزرگ‌ترین رقیب فاکس نیوز بپیوندد. این شبکه استریم در CNN، پولی بوده و قرار است کریس والاس (Chris Wallace) در آنجا فعالیتش را به عنوان یک روزنامه‌نگار موفق ادامه بدهد. شاید در ابتدا با خودمان چنین فکر کنیم که والاس از چیزی ناراحت شده و یا بنا به دلیلی آزاردهنده دست به چنین تصمیمی گرفته باشد.

اما کریس والاس (Chris Wallace) در ادامه‌ی سخنانش گفته است:

“۱۸ سال پیش، روسای فاکس در اینجا به من قول داده‌اند در مورد میهمان‌هایی که به برنامه دعوت می‌کنم و یا سوالاتی که قرار است از آن‌ها بپرسم دخالت نکنند و آن‌ها به قولشان عمل کردند. من در این چند سال کاملا آزاد بودم تا بهترین تلاش خودم را برای خبررسانی و پوشش خبری، به بهترین شکل ممکن انجام بدهم.”

طبق گفته‌های کریس والاس (Chris Wallace) چنین به نظر می‌رسد که او با رضایت کامل در حال ترک کردن شبکه فاکس نیوز، پس از ۱۸ سال فعالیت کردن است. با این که افراد زیادی از این تصمیم او شوکه شده و طرفدارانش علاقه‌ای به ترک کردنش ندارند، اما او در سن ۷۴ سالگی تصمیم به یک ماجراجویی بزرگ و دنبال کردن رویاها و اهدافش دارد. چرا که چنین تصمیم بزرگی فقط زمانی می‌تواند برای کسی اتفاق بیفتد که شخص، رویاهای بسیار بزرگی در سر داشته باشد و به دنبال ماجراجویی‌های شخصی خودش باشد.

جدیدترین خبرها از جدیدترین تصمیمات کسب و کارهای ایران و جهان

در موسسه آموزش کسب و کار – ترازآکادمی

دیدگاهتان را بنویسید