معرفی خدمات تراز آکادمی

ترازآکادمی یک مجموعه آموزشی جدید و نوین از مهندسی نرم افزار ترازپویش است. خدمات ترازآکادمی دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف کسب و کار است.

دوره هایی مانند حسابداری، بهای تمام شده، انبارداری و بسیاری از دوره های تخصصی دیگر. در تراز آکادمی تمام تلاش ما ایجاد بستری برای آموزش دیدن، کسب مهارت، کسب دانش و تخصص است که شما برای ورود به بازار کسب و کار به آن ها نیاز دارید.

ما در ترازآکادمی دوره های آموزشی را به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهیم کرد. در دوره های حضوری شما باید در زمان و تاریخ مشخص شده، در مکان مشخص شده حضور فیزیکی داشته باشید و تمامی جلسات را به همین نحو شرکت کنید و دوره آموزشی را به پایان برسانید. در دوره های‌ آموزشی آنلاین یا غیرحضوری یا مجازی، شما می توانید در هر مکانی که هستید با یک دستگاه هوشمند که به اینترنت متصل است، در دوره آموزشی شرکت کنید و دوره مورد نظر را به پایان برسانید.

بعضی از دوره های ارائه شده در ترازآکادمی حضوری هستند و بعضی از دوره ها به صورت آنلاین برگزار می شوند.

برگزاری دوره‌های آموزشی ترازآکادمی به صورت حضوری (آموزش حضوری و شرکت در کلاس ها)

خدمات ترازآکادمی

تصویر ذهنی که با شنیدن کلمه « برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری » در ذهن ما ایجاد می شود احتمالا تصویری است از تخته وایت برد، ماژیک، تخته پاک کن و نیمکت هایی که ردیف به ردیف در مقابل آن چیده شده اند!

اما شاید تصویر ذهنی جوان ترها کمی امروزی تر باشد، تصویر یک برد هوشمند، ویدیو پروژکتور، لپ تاپ مدرس و باز هم نیمکت هایی که ردیف به ردیف در مقابل تخته چیده شده اند. کلاس های حضوری بهترین گزینه برای افرادی هستند که آزادی زمانی بیشتری دارند. حضور در کنار هم کلاسی ها در محیط کلاس و یا زمان های استراحت بین کلاس ها تجربیات جذابی هستند که در دوره های آنلاین در دسترس نیست هر چند که ارتباط به صورت مجازی در آن دوره ها نیز امکان پذیر است اما هیچگاه ارتباطات مجازی جایگزین ارتباطات رو در رو نخواهند شد.

وقتی درباره انگیزه و نظم سخن به میان آید به اعتقاد بسیاری برتری با کلاس های حضوری است. داشتن تعهد زمانی مشخص در هفته و وجود ارتباط رو در رو با هم کلاسی ها و استاد در افزایش نظم و انگیزه شما حتما موثر خواهد بود. وقتی بدانید که تنها فرصت یادگیری شما همان ساعات حضور در کلاس است انگیزه بسیار بیشتری خواهید داشت. شرکت در دوره های حضوری بهترین گزینه برای افرادی است که رشد خود را در گرو ارتباطات و تعاملات رو در رو می بینند.

همچنین برخی از افراد خیلی با ارتباطات مجازی راحت نیستند و فعالیت های گروهی را به پیشرفت انفرادی ترجیح میدهند. در مجموع کلاس های حضوری بستر مناسب تری برای گسترش شبکه ارتباطات شما ایجاد خواهند کرد.

برگزاری دوره های آموزش حضوری با هماهنگی قبلی می باشد و محل برگزاری آن به صورت عمومی در مکان های مشخص است.

 

برگزاری دوره‌‌های آموزشی تراز آکادمی به صورت آنلاین  (آموزش غیر حضوری و شرکت در کلاس‌ها به صورت مجازی)

خدمات ترازآکادمی - ترازپویش

امروزه در مورد کلاس آنلاین زیاد می شنویم. بسیاری شرکت ها و سازمان ها در پی راه اندازی نرم افزار آموزش مجازی هستند تا سیستم آموزش سازمانی خودشان را توسعه دهند.

دانشگاه ها و مدارس سامانه های آموزش آنلاین و مجازی زیادی را راه اندازی می کنند. کلاس آنلاین یا سامانه آموزش مجازی یک محیط آموزش و یادگیری است که در آن به شرکت کننده ها آموزش از راه دور ارائه می شود و آن ها می توانند تنها در یک دستگاه هوشمند که به اینترنت متصل است، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تعامل داشته باشند، سخنرانی ها و ارائه ها را مشاهده کنند و در مورد آن بحث کنند و با کار گروهی با منابع آموزشی درگیر شوند.

کلاس آنلاین، کلاسی است که تحت نظارت مدرس یا استاد قرار دارد. این شکل کلاس به تعریف کلاس سنتی نزدیک تر می باشد. در این نوع کلاس آنلاین، حداقل یک مدرس فعال وجود دارد و درس به صورت آنلاین و در تاریخ خاصی اجرا می شود، و دانش جویان از طریق یک برنامه ویدیو کنفرانس در کلاس حضور دارند. در این مدل، دانشجویان و مدرسان می توانند واقعاً در کلاس درس تعامل داشته باشند و حضور فعال داشته باشند.

در تحصیل آنلاین، شما هزینه ثبت نام، در مواردی هزینه کتاب، هزینه اپلیکیشن ها و برنامه های آموزش آنلاین و تعداد اندکی موارد دیگر را پرداخت می کنید. اما لازم نیست هزینه ای برای رفت و آمد و مهم تر از آن، اگر دانشگاه در شهر دیگری باشد، برای مسکن هزینه ای کنید. روی هم رفته، انتخاب کلاس آنلاین و یادگیری الکترونیکی در مقابل آموزش چهره به چهره باعث صرفه جویی در هزینه می شود. نظرسنجی ها نشان می دهند که بیشتر افراد شاغلی که در دوره های آموزش انلاین شرکت می کنند، در وضعیت شغلی خود پیشرفت و افزایش حقوق دارند.

زمانی که دوره آنلاین خود را به اتمام رسانید، تجربه کاری بیشتری کسب کرده اید و مهارت های جدیدی را به کار می گیرید که به شما در پیشرفت شغلی کمک می کند!

با مطالعه آنلاین و شرکت در کلاس آنلاین، محیطی را که قرار است در آن آموزش ببینید را خودتان انتخاب می کنید و آن را به نحوی انتخاب می کنید که به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب می باشد. شرکت در یک دوره آنلاین بدان معنی است که دیگر شما مجبور نیستید به کلاس بروید، و این یعنی زمان کمتری را در راه ها و اتوبوس ها و مترو می گذرانید و زمان بیشتری را صرف تحصیل روی صندلی خود می کنید، در حالی که صدای سوختن هیزم ها در شومینه را می شنوید! شما دیگر نباید نگران رانندگی در آب و هوای نا مساعد برای رسیدن به یک کلاس باشید و دیگر به این دلایل یک کلاس مهم را از دست نخواهید داد!

 

مهندسی نرم افزار ترازپویش

| W W W . T P – C O . C O M |

|  A c a d e m y . T P – C O . C O M |

دیدگاهتان را بنویسید